Možnosti environmentální výchovy dětí předškolního věk

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti environmentální výchovy dětí předškolního věk

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Sýkorová, Kamila
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:58:26Z
dc.date.available 2015-03-08T20:58:26Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28523
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na možnosti environmentální výchovy v rodině dětí předškolního věku. Funkcionální (nepřímé) působení rodiny je považováno za hlavní indikátor reflektující skutečný život rodiny. Rodina, základní stavební kamen společnosti, je představena jako činitel formující společnost i ovlivňující životní prostředí. Výsledky výzkumu ukázaly, že výchovu k ochraně přírody shledává za důležitou většina rodičů. Výstupem práce jsou návrhy rodinných aktivit zaměřující se na environmentální vzdělávání všech členů rodiny. Jednotlivé aktivity jsou cílené na potřeby výzkumné skupiny a vycházejí z občanské vybavenosti města Kroměříže, jakožto konkrétního místa realizace projektu.
dc.format 105 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject rodina cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject trvale udržitelný rozvoj cs
dc.subject ekologická stopa cs
dc.subject environmental education en
dc.subject family en
dc.subject preschool age en
dc.subject sustainable development en
dc.subject ecological footprint en
dc.title Možnosti environmentální výchovy dětí předškolního věk
dc.title.alternative The Possibilities of Environmental Education of Preschool Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2014-05-29
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on environmental education possibilities in the family with preschoolaged children. An indirect influence of the family is considered as a fundamental indicator fully reflecting real life of the family. The family, basic building block of society, is introduced as significant authority forming society and influencing also the environment. The survey results showed that majority of parents finds the environmental education im-portant. Output of the thesis is suggestions of family activities focusing on environmental education of all family members. The activities are aimed on needs of survey group and are based on community facilities of the town Kroměříž as a particular project place.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34174
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
sýkorová_2014_dp.pdf 3.880Mb PDF View/Open
sýkorová_2014_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
sýkorová_2014_op.doc 20.44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account