Míra regulace v komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Míra regulace v komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Talášková, Pavla
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:58:29Z
dc.date.available 2015-03-08T20:58:29Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28531
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na vztah pedagoga a dítěte, jejich vzájemné ovlivňování a způsoby komunikace mezi nimi. Poodkrývá také osobnost pedagoga a dítěte předškolního věku. Na teoretický základ navazuje praktická část, jejímž cílem je odhalení míry regulace v komunikaci pedagoga mateřské školy při vzniklé problémové situaci s dítětem předškolního věku.
dc.format 97 s. (148 073 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject osobnost pedagoga cs
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject podpora autonomie dítěte cs
dc.subject typy regulace cs
dc.subject communication en
dc.subject personality of a teacher en
dc.subject educational styles en
dc.subject child of preschool age en
dc.subject support of child autonomy en
dc.subject types of regulation en
dc.title Míra regulace v komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku
dc.title.alternative Degree of regulation in communication between a teacher and a child of preschool age
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Jitka
dc.date.accepted 2014-05-30
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with communication of a teacher and a child of the preschool age. The theoretical part is focused on a relationship between the teacher and the child, their mutual influence and different kind of communication between them. It also uncovers the personality of a teacher and a child of preschool age. The practical part follows after the theoretical one. It´s aim is to reveal tha regulation rate in communication of a kindergarden teacher during a risen problem situation with a child of the preschool age.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34184
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject předškolní pedagogika cs
local.subject autonomie jednotlivce cs
local.subject předškoláci cs
local.subject communication in learning and scholarship en
local.subject preschool education en
local.subject individual autonomy en
local.subject preschoolers en


Files in this item

Files Size Format View
talášková_2014_dp.pdf 1.081Mb PDF View/Open
talášková_2014_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
talášková_2014_op.pdf 154.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account