Další profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Další profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krausová, Jana
dc.contributor.author Vaculínová, Marcela
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:58:29Z
dc.date.available 2015-03-08T20:58:29Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28532
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Práce vychází z předpokladu, že pokud je další vzdělávání povinné, to znamená stanovené zákonem, může to být příčinou poklesu aktivity školených pracovníků v průběhu vzdělávání. Zároveň skutečnost, že se lidé nedobrovolně účastní na dalším vzdělávání, může vést ke ztrátě jejich motivace k sebevzdělávání. Proto byl pro potřeby výzkumného projektu vytvořen dotazník, pomocí něhož zjišťujeme, jestli existuje souvislost mezi dosaženým vzděláním, věkem pracovníků, délkou jejich praxe a hodnocením možnosti dále se profesně vzdělávat. Cílem kvantitativního výzkumu je sestavit na základě získaných dat obraz vzdělávajícího se dospělého z pohledu dalšího profesního vzdělávání v sociálních službách.
dc.format 91 s. (137 647 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject další profesní vzdělávání cs
dc.subject pracovník v sociálních službách cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject motivace k učení cs
dc.subject hodnocení vzdělávání cs
dc.subject further professional education en
dc.subject worker in social services en
dc.subject adult education en
dc.subject motivation for learning en
dc.subject evaluation of education en
dc.title Další profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách
dc.title.alternative Further Professional Education of Workers in Social Services
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2014-05-30
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with further professional education of people working in social services. The work is based on the assumption that if there is further training required, it means provided for by law, it might cause lower activity of trained workers in the course of learning. At the same time the fact that people unwillingly participate in further learning can lead to loss of their motivation for self-education. To verify the above-mentioned hypothesis a questionnaire was created for the needs of the research project. By means of this tool we should find out whether there is a correlation between the achieved education, age of the workers, the length of their experience and evalution of possibilities to further training. The aim of the quantitative research is to create an image of an educated adult on the basis of data obtained from the perspective of further professional learning in social services.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34186
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-15
local.subject profesní vzdělávání cs
local.subject sociální služby cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject další vzdělávání cs
local.subject professional education en
local.subject social service en
local.subject motivation to study en
local.subject continuing education en


Files in this item

Files Size Format View
vaculínová_2014_dp.pdf 2.214Mb PDF View/Open
vaculínová_2014_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
vaculínová_2014_op.doc 17.04Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account