Specifika vzdělávání dospělých při výuce cizích jazyků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika vzdělávání dospělých při výuce cizích jazyků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Florián, David
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:58:37Z
dc.date.available 2015-03-08T20:58:37Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28552
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálního prostředí, jež má přímý i nepřímý vliv na dospělé jedince zainteresované v osvojování si cizího jazyka. Teoretická část je založena na odborné literatuře a dostupných výsledcích šetření vzdělávání dospělých. V této části je analyzován současný stav vzdělávání dospělých s důrazem na oblast výuky cizích jazyků. Praktická část se zaměřuje na ověření hypotéz na základě kvantitativního výzkumu, který adresuje dospělé jedince aktivně zapojené do výuky cizích jazyků.
dc.format 80 (107 199 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject andragogika cs
dc.subject dospělý jedinec cs
dc.subject heutagogika cs
dc.subject jazykové vzdělávání cs
dc.subject motivace cs
dc.subject postmoderní společnost cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject adult en
dc.subject adult education en
dc.subject andragogy en
dc.subject environment en
dc.subject heutagogy en
dc.subject language education en
dc.subject motivation en
dc.subject postmodern society en
dc.title Specifika vzdělávání dospělých při výuce cizích jazyků
dc.title.alternative Specifics of Adult Education in Teaching Foreign Languages
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Laca, Slavomír
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor's work analyses the social environment that has a direct or indirect influence on adults who are engaged in mastering a foreign language. The theoretical section is based on the available professional literature and accessible results of adult education surveys. Herein the current state of adult education is analysed with emphasis on the area of learning foreign languages. The practical section focuses on verification of hypotheses based on the quantitative research that addresses adults who are actively involved in language studies.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34208
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-30


Files in this item

Files Size Format View
florián_2013_dp.pdf 1.843Mb PDF View/Open
florián_2013_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
florián_2013_op.doc 16.05Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account