Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zgarbová, Petra
dc.contributor.author Valenta, Radek
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:01:54Z
dc.date.available 2015-03-08T21:01:54Z
dc.date.issued 2014-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28715
dc.description.abstract Tato práce se věnuje zážitkové pedagogice, která je v dnešní době považována za jednu z nejefektivnějších metod všestranného osobnostního rozvoje. V teoretické části se věnuje historii zážitkové pedagogiky a popisuje historické souvislosti jejího vzniku. Dále se věnuje popisu konkrétních metod zážitkové pedagogiky a následně popisuje kurz, na kterém byly využity. V praktické části kvalitativní formou výzkumu zjišťuje, jakým způsobem může zážitková pedagogika napomoci při formulování osobních cílů a zda se účastníci těchto cílů snaží dosáhnout i několik měsíců od konce kurzu.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zážitková pedagogika cs
dc.subject metody zážitkové pedagogiky cs
dc.subject osobní cíle cs
dc.subject kurz cs
dc.subject Experiential learning en
dc.subject methods of experiential learning en
dc.subject personal goals en
dc.subject course en
dc.title Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
dc.title.alternative Experiential Learning as a Tool for Personal Goal Formation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis is about experiential learning, which is considered as one of most effective methods of all-round personal developement. In its theoretical part, it describes history of experiential learning and historical aspects of its origin. It also describes methods of experiential learning and describes a course, which used them. In the practical part, it determines, in what ways experiential learning can help in formulation of personal goals by using qualitative methodology and whether or not participants try to achieve their goals even after several months since end of the course.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34404
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
valenta_2014_dp.pdf 2.268Mb PDF View/Open
valenta_2014_vp.doc 20.38Kb Microsoft Word View/Open
valenta_2014_op.doc 18.78Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account