Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Knedlová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:38:53Z
dc.date.available 2010-07-14T16:38:53Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2871
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník. Za účelem získání údajů od zadavatelů oslovím agentury, které se zabývají realizací aktivity podpory prodeje, speciálně ochutnávek a prezentací. cs
dc.format 75 s., 2 s. přílohy cs
dc.format.extent 650831 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Klíčová slova: ochutnávky cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject hypermarket cs
dc.subject supermarket cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Keywords: tasting en
dc.subject in-store tasting en
dc.subject presentation en
dc.subject sales presentation en
dc.subject product en
dc.subject hypermarket en
dc.subject supermarket en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject customer en
dc.subject consumer en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing mix en
dc.title Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje cs
dc.title.alternative Tasting and presentation of the products in the hypermarkets and the supermarkets as the form of sales presentation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I focus on the presentations and in-store tasting in hypermarkets and supermarkets. I want to find out how presentations and in-store tasting influence customers, which sort of products does the customer prefer during the presentations and in-store tasting. I would like to find out, how these activities are efficient for the submitters. To find out these questions from customers I will use the question-form. For purpose of receiving the date of the submitters I contact sales promotion agencies, special presentations and in-store tasting agencies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4810
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade D
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
knedlová_2007_bp.pdfBlocked 635.5Kb PDF View/Open
knedlová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
knedlová_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account