Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Show full item record

No preview available
Title: Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Author: Knedlová, Zuzana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník. Za účelem získání údajů od zadavatelů oslovím agentury, které se zabývají realizací aktivity podpory prodeje, speciálně ochutnávek a prezentací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2871
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 4810


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
knedlová_2007_bp.pdfBlocked 635.5Kb PDF
knedlová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
knedlová_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account