Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.
Autor: Šenkýřová, Zuzana
Vedoucí: Solař Kopčilová, Martina
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je návrh plánu marketingové komunikace pro společnost instrumentum s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje výklad odborných pojmů, které tvoří podklad pro část praktickou. Zde jsou uvedeny pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti, popisem nabízených produktů a služeb a profilem cílových zákazníků. Následují vybrané marketingové analýzy jako analýza prostředí a SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh komunikace se zákazníky z důvodu změny adresy společnosti a také návrh komunikačního plánu společnosti pro rok 2014.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28732
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37142


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šenkýřová_2014_dp.pdf 2.121Mb PDF Zobrazit/otevřít
šenkýřová_2014_vp.pdf 655.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
šenkýřová_2014_op.pdf 708.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet