Edukace seniorů na univerzitách třetího věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Edukace seniorů na univerzitách třetího věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krausová, Jana
dc.contributor.author Fišerová, Vlasta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:02:06Z
dc.date.available 2015-03-08T21:02:06Z
dc.date.issued 2014-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28735
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukace seniorů v rámci univerzit třetího věku. V teoretické části se zabývá vymezením základních poznatků ve vztahu ke stárnutí a stáří, edukaci seniorů, metodám a formám edukace seniorů a univerzitám třetího věku. Zaměřuje se na specifika vzdělávání seniorů a roli vzdělavatele při edukaci seniorů. Praktická část pomocí kvantitativního výzkumu zjišťuje, do jaké míry využívají senioři - studenti univerzity třetího věku aktivně svůj volný čas, v čem spatřují hlavní význam edukačních aktivit a jak hodnotí výuku na univerzitě třetího věku. Dotazníkové šetření bylo prováděno mezi účastníky Univerzity třetího věku na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
dc.format 79 s. (118 380 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject aktivní stárnutí cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject edukace seniorů cs
dc.subject senior cs
dc.subject univerzita třetího věku cs
dc.subject Active Aging en
dc.subject Lifelong Learning en
dc.subject Education for Seniors en
dc.subject Senior en
dc.subject University of the Third Age en
dc.title Edukace seniorů na univerzitách třetího věku
dc.title.alternative Education of Seniors in Universities of the Third Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2014-06-12
dc.description.abstract-translated This work deals with the issue of education for seniors in the universities of the third age. The theoretical part addresses the definition of basic knowledge in relation to aging and old age and seniors' learning, as well as seniors' learning methods and forms in the universities of the third age. It focuses on the specifics of senior education and the role of senior educators. The practical part, using quantitative research, explores to what extent seniors - students of the universities of the third age - actively use their free time; in their opinion, what is the main importance of their learning activities, and how they evaluate teaching in the universities of the third age. The questionnaire-based survey was given to elderly students of the University of the Third Age at Tomas Bata University in Zlín.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34440
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-29
local.subject vzdělávání seniorů cs
local.subject univerzity třetího věku cs
local.subject older adult education en
local.subject universities of the third age en


Files in this item

Files Size Format View
fišerová_2014_dp.pdf 3.407Mb PDF View/Open
fišerová_2014_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
fišerová_2014_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account