Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati

Show full item record

No preview available
Title: Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati
Author: Zítková, Petra
Advisor: Ševčíková, Lenka
Abstract: V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektor v České republice. Práce popisuje základní typy neziskových organizací, legislativní vymezení nadací, historický vývoj neziskových organizací v České republice. Podrobně je rozebraná část marketingu v neziskovém sektoru, marketingová komunikace a její součást public relations. Praktická část analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby Nadace Tomáše Bati. Dále se věnuji jednotlivým formám public relations v Nadaci Tomáše Bati a marketingovému výzkumu zaměřenému na povědomí o nadaci mezi studenty Univerzity Tomáše Bati. Zde navrhuji možné způsoby zlepšení komunikace s veřejností, které by mohla nadace využít.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2875
Date: 2007-05-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zítková_2007_bp.pdf 686.1Kb PDF View/Open
zítková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
zítková_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account