Vzdělávání pracovníků přímé péče v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávání pracovníků přímé péče v sociálních službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukešová, Michaela
dc.contributor.author Maňáková, Daniela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:02:15Z
dc.date.available 2015-03-08T21:02:15Z
dc.date.issued 2014-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28752
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Teoretická část je věnována vzdělávání dospělých ze všeobecného pohledu, dále je zaměřena na profesní vzdělávání dospělých a souvisle navazuje na specifika vzdělávání v sociálních službách. Praktická část bakalářské práce zkoumá názory pracovníků v sociálních službách na poskytované vzdělávací aktivity v rámci jejich profese a to za pomoci kvantitativní výzkumné metody.
dc.format 67 s. (83 227 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání dospělých cs
dc.subject profesní vzdělávání cs
dc.subject povinné vzdělávání cs
dc.subject pracovník v sociálních službách cs
dc.subject profesní rozvoj cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject Adult education en
dc.subject professional education en
dc.subject obligatory education en
dc.subject a care worker in social services en
dc.subject professional development en
dc.subject an individual educational plan en
dc.title Vzdělávání pracovníků přímé péče v sociálních službách
dc.title.alternative Education of Workers of Direct Care in Social Servises
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jana
dc.date.accepted 2014-06-16
dc.description.abstract-translated The bachelor´s theses deals with a topic of adult education in licensed social services. The theoretical part assumes adult education from a general point of view, consequently focuses on professional education of adults and continuously proceeds to specificities of education in social services. The practical part of the theses examines opinions of care workers in social services on provided educational activities within their profession with the help of a quantitative research method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34464
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject sociální pracovníci cs
local.subject odborné vzdělávání cs
local.subject pečovatelé cs
local.subject pečovatelky cs
local.subject social workers en
local.subject vocational education en
local.subject care workers en
local.subject women care workers en


Files in this item

Files Size Format View
maňáková_2014_dp.pdf 1.186Mb PDF View/Open
maňáková_2014_vp.doc 19.93Kb Microsoft Word View/Open
maňáková_2014_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account