dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Špérová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:02:26Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:02:26Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28778
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vzdělávacími a volnočasovými potřebami seniorů žijících na vesnici. Práce zkoumá, jak senioři tráví svůj čas v souvislosti s jejich koníčky, možnost dalšího se rozvíjení a motivaci ke vzdělávání. Obsahuje dvě části, teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou popsány změny, které doprovází stárnutí a stáří. Uvádí změny, které mohou nastat důvodem stárnutí a popisuje různé druhy a formy vzdělávání v seniorském věku. Empirická část zkoumá seniory na vesnici v rámci kvalitativního výzkumu v okrese Hodonín. Zajímá se hlavně o to, jakým způsobem tráví svůj čas, co je motivuje ke vzdělávání, jakým způsobem se vzdělávají, jaké mají hodnoty a jak vidí společnost. |
|
dc.format |
63 s. (91 204 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
potřeba
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
andragogika
|
cs |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
needs
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
andragogika
|
en |
dc.title |
Vzdělávací potřeby seniorů |
|
dc.title.alternative |
The Educational Needs of Seniors |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the educational and leisure needs of older people living in the village. The work examines how the seniors spend their time in connection with their hobbies, the opportunities to develop and motivation for learning. It consists of two parts: theoretical and empirical. The theoretical section describes the changes that accompany aging and old age. It indicates changes that may occur due to the aging and describes the various types and forms of education of seniors. The empirical part examines the elderly in the village of qualitative research in Hodonín. Its main interest is the way they spend their time, what motivates them to learn, to educate, their values and how they see our society. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34501
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|
local.subject |
senioři
|
cs |
local.subject |
vzdělávání seniorů
|
cs |
local.subject |
vzdělávací potřeby
|
cs |
local.subject |
older people
|
en |
local.subject |
older adult education
|
en |
local.subject |
learning needs
|
en |