Analýza sponzorských aktivit v soutěži Tuning Cup

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza sponzorských aktivit v soutěži Tuning Cup

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sponzorských aktivit v soutěži Tuning Cup
Author: Darebník, Aleš
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a důraz klade zejména na oblast sponzoringu. Snaží se o zodpovězení základních otázek souvisejících se sponzoringem, který se v posledních dvaceti letech stal zajímavou a stále častěji využíva-nou formou komunikačního mixu firem. Vymezuje pojem sponzoring, popisuje jeho zá-kladní druhy, zabývá se jeho výhodami a nevýhodami a definuje subjekty sponzoringu. Problematiku sponzoringu práce aplikuje na sponzorovaný subjekt, kterým je soutěž Tu-ning Cup. Má přiblížit metody a principy, jimiž se sponzorované subjekty řídí nebo by se měly řídit a zároveň navrhnout nová řešení, která by sponzorovanému subjektu pomohla při jeho snaze o získání nových sponzorů a zkvalitnění vlastních služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2886
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
darebník_2007_bp.pdfBlocked 2.133Mb PDF View/Open
darebník_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
darebník_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account