Hra jako prostředek při rozvíjení sociálních kompetencí dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hra jako prostředek při rozvíjení sociálních kompetencí dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Kudlíková, Eliška
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:34Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:34Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28914
dc.description.abstract Hlavním tématem bakalářské práce je hra jako prostředek při rozvíjení sociálních kompetencí u dětí předškolního věku. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřuji na vymezení definice hry, také zde uvádím znaky hry, její členění a význam hry pro dítě. Dále se zde zabývám klíčovými a sociálními kompetencemi a socializací dítěte předškolního věku. V praktické části bakalářské práce uvádím herní program, který je zaměřen na rozvoj sociálních kompetencí, konkrétně na rozvoj spolupráce u dětí předškolního věku, pomocí hry.
dc.format 74 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject dítě cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject socializace cs
dc.subject game en
dc.subject kindergarten en
dc.subject preschool age en
dc.subject child en
dc.subject social competence en
dc.subject socialization en
dc.title Hra jako prostředek při rozvíjení sociálních kompetencí dětí v mateřské škole
dc.title.alternative A Play as a Development Tool of Social Competences in Nursery School Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2014-06-09
dc.description.abstract-translated The main topic of this Bachelor Thesis is game as a means to develop social competencies of preschool children. The Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes definition of game, characteristics of game, its structure and meaning of game for child. Next I deal with key and social competencies of preschool child. In the practical part I present a game program which is focused on developing of social compe-tences specifically on developing of cooperation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34690
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject mateřské školy cs
local.subject předškoláci cs
local.subject sociální a osobnostní rozvoj cs
local.subject hra cs
local.subject kindergartens en
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject personal social development en
local.subject play en


Files in this item

Files Size Format View
kudlíková_2014_dp.pdf 3.562Mb PDF View/Open
kudlíková_2014_vp.doc 21.28Kb Microsoft Word View/Open
kudlíková_2014_op.doc 20.52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account