Didaktické testy v práci učitele odborných předmětů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Didaktické testy v práci učitele odborných předmětů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chráska, Miroslav
dc.contributor.author Müllerová, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:37Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:37Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28927
dc.description.abstract Didaktické testy jsou důležitým nástrojem hodnocení výsledků výuky. Poskytují cennou zpětnou vazbu o úspěšnosti vyučovacích činností učitele i učebních činností žáků; učitelé je rovněž používají jako součást podkladů pro klasifikaci žáků. Cílem této bakalářské práce je vytvořit a ověřit didaktický test ze středoškolské informatiky. V teoretické části se nejdříve věnujeme testování obecně, pak konkrétně didaktickým testům a jejich tvorbě. V praktické části je popsána tvorba a ověření didaktického testu z informatiky v oblasti práce s tabulkovým procesorem za první dva roky studia na (čtyřletém) gymnáziu. V poslední kapitole je doporučen způsob využití zjšitěných poznatků v učitelské praxi.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject test cs
dc.subject didaktický test cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject testování v informatice cs
dc.subject test en
dc.subject achievment test en
dc.subject assessment en
dc.subject testing in computer science en
dc.title Didaktické testy v práci učitele odborných předmětů
dc.title.alternative Didactic Tests in the Work of a Specialised Subject Teacher
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2014-06-16
dc.description.abstract-translated Achievement tests are an important tool for assessment of developed skill or knowledge. They offer valuable feedback about the level of success of the teacher's teaching and the pupils' learning activities. The teachers also use achievement tests as one of the bases for grading. The goal of this bachelor's thesis is to construct and verify an achievement test for high school computer science. The theoretical section first covers testing in general, then it focuses on achievement tests and their construction. The empirical section of this thesis describes the development and verification of an achievement test in computer science in the area of working with spreadsheets. The content covers the first two years at high school in this area. The last chapter provides recommendations how to utilize the results in a teacher's work.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34711
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-29


Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2014_dp.pdf 11.55Mb PDF View/Open
müllerová_2014_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
müllerová_2014_op.doc 20.52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account