Význam spolupráce rodiny a školy z pohledu středoškolského učitele

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Význam spolupráce rodiny a školy z pohledu středoškolského učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Foretová, Nikola
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:39Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:39Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28933
dc.description.abstract Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsány teoretické poznatky týkající se rodiny, školy, učitele a jejich vzájemné spolupráce. Praktická část se blíže věnuje výzkumným otázkám a realizaci dotazníkového šetření. Cílem této práce je vyhodnotit jaký význam a důležitost má spolupráce rodiny a školy z pohledu středoškolského učitele. Na základě těchto získaných informací jsou navržena doporučení pro aplikaci do praxe.
dc.format 53 s. (68 396 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject rodina cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject Teacher en
dc.subject student en
dc.subject family en
dc.subject cooperation en
dc.title Význam spolupráce rodiny a školy z pohledu středoškolského učitele
dc.title.alternative The Importance of Family and School Cooperation from the Perspective of a Secondary School Teacher
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2014-06-17
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical. The first part describes the theoretical knowledge of families, schools, teachers and cooperation. The practical part is devoted to research issues and implementation of the survey. The aim of this work is to evaluate the significance and importance of the cooperation between family and school from the teacher point of view . On the basis of the information is proposed recommendations for application in to practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34722
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
foretová_2014_dp.pdf 2.183Mb PDF View/Open
foretová_2014_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
foretová_2014_op.doc 19.65Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account