[NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí
Autor: Pavlišová, Ludmila
Vedoucí: Machů, Eva
Abstrakt: Obsahem bakalářské práce je zjistit současný stav vzdělávání mimořádně nadaných žáků formami akcelerace nebo segregace a ukázat, že tyto formy mají své místo ve školách, kde pomáhají učitelům a samotným žákům rozvinout jejich nadání. Cílovou skupinou výzkumu budou žáci v běžné třídě, ale s individuálním vzdělávacím plánem a možností přeskočit ročník (akcelerace) a žáci ve třídě, kde jsou jen nadaní (segregace). Použitá metoda je dotazník. Data, která se nám podaří získat, budou prezentována pomocí grafů, tabulek a odborné publikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28953
Datum: 2014-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 34758


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlišová_2014_dp.pdf 9.603Mb PDF Zobrazit/otevřít
pavlišová_2014_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pavlišová_2014_op.doc 21.19Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet