Realizace multikulturní výchovy v mateřských školách na Přerovsku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Realizace multikulturní výchovy v mateřských školách na Přerovsku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Šobáňová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:54Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:54Z
dc.date.issued 2014-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28976
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na realizaci multikulturní výchovy v mateřských školách. Teoretická část obsahuje text poskytující vhled do období předškolního věku, dále se zaměřuje na teorii multikulturní výchovy, na což navazuje problematika realizace multikulturní výchovy v českém vzdělávacím systému, což zahrnuje převážně Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací programy s tím je pak spojená spolupráce pedagogů a rodiny. Praktická část se pak soustřeďuje na dvě roviny a to praktickou realizaci multikulturní výchovy a postojovou orientaci pedagogů vůči příslušníkům jiných národností, náboženství či kultur.
dc.format 52 s. (64 174 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikultura cs
dc.subject výchova cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject rámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání cs
dc.subject školní vzdělávací pro předškolní vzdělávání cs
dc.subject multiculture en
dc.subject education en
dc.subject preschool age en
dc.subject Framework education programme for preschool education en
dc.subject school education programme for preschool education en
dc.title Realizace multikulturní výchovy v mateřských školách na Přerovsku
dc.title.alternative Multicultural Education in Nursery Schools in the Area of Přerov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2014-06-10
dc.description.abstract-translated This work is focused on realization of multicultural education in nursery school. Teoretical part contain text what provides insight in to preschool age. It also focuses on teoretical aspects of multicultural education and the issue of implementation multicultural education in czech education system. It comprised Framework education programme and school education programmes. The practical part followed up two levels. These levels are the practical realization of multicultural education and the teacher's attitudinal oriantation to members of different nationalities, religions and cultures.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34795
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
šobáňová_2014_dp.pdf 1.535Mb PDF View/Open
šobáňová_2014_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
šobáňová_2014_op.doc 15.42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account