Dětské prekoncepty o rodině
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Vojtásková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:04Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29005
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na dětské prekoncepty o rodině a pojednává také o rozdílech v těchto prekonceptech u dětí žijících v rodinách úplných a neúplných. Prekonceptem rozumíme dětské interpretace jevů, které nejsou v souladu s vědeckým poznáním. Přesto jsou pro dítě důležité a hodnotné. |
|
dc.format |
61 s. (93 130 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
členové rodiny
|
cs |
dc.subject |
dětské naivní teorie
|
cs |
dc.subject |
prekoncepce
|
cs |
dc.subject |
inteligence
|
cs |
dc.subject |
miskoncepce
|
cs |
dc.subject |
zjišťování
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kresba
|
cs |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
preschool child
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
members of family
|
en |
dc.subject |
children´s naive theory
|
en |
dc.subject |
preconcept
|
en |
dc.subject |
intelligence
|
en |
dc.subject |
misconception
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
drawing
|
en |
dc.title |
Dětské prekoncepty o rodině |
|
dc.title.alternative |
Children's Preconceptions about the Family |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis focuses on children's preconceptions about the family and also discusses the differences in these preconceptions of children living in families complete and incomplete. Preconceptions we understand children's interpretations of phenomena that are not in accordance with scientific knowledge. Yet they are important to the child and worthwhile. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34835
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
neúplná rodina
|
cs |
local.subject |
úplná rodina
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
single-parent family
|
en |
local.subject |
complete family
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam