Pronikání firmy F. H. U. Denison na trh ČR s novým produktem

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Pronikání firmy F. H. U. Denison na trh ČR s novým produktem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pronikání firmy F. H. U. Denison na trh ČR s novým produktem
Autor: Žerníčková, Kateřina
Vedoucí: Gatěková, Denisa
Abstrakt: Ve své práci se bych chtěla naleznout nejvhodnější způsob vstupu zahraniční firmy na český trh. Chtěla bych najít takový produkt a takovou možnost vstupu na trh, se kterou by firma bez větších problému vstoupila na trh, našla své místo na tomto trhu a dosahovala by rentability. V dnešním světě firem, obklopených velkou konkurencí, není snadné uspět, přesto doufám, že firmě F.H.U. Denison, Daniel Biernat se to podaří i díky mé práci. Mým úkolem bude najít vhodný produkt a firmu na polském trhu, která jej bude produkovat. Dále provedu analýzu českého trhu, analýzu konkurence a analýzu firmy F.H.U. Denison, Daniel Biernat. V závěru navrhnu možná řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2901
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4658


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žerníčková_2007_bp.pdf 954.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
žerníčková_2007_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žerníčková_2007_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet