Sociální aspekty firemního vzdělávání specialistů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální aspekty firemního vzdělávání specialistů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Holečková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:24Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29065
dc.description.abstract Práce informuje o současné situaci v oblasti vzdělávání dospělých. Vymezuje základní pojmy, témata vzdělávání, didaktické principy, metody, formy a techniky. Následně je doplňuje o specifikaci související se vzděláváním bankovních poradců. Uvádí výběr vzdělávacích témat, zmiňuje problematiku finanční náročnosti pro zadavatele a předkládá obecný manuál tvorby komplexního vzdělávacího programu včetně popisu jeho evaluace. Výstupy z realizovaného výzkumu pak deklarují hodnocení a postoje cílové skupiny bankovních poradců ohledně průběhu dvou typů vzdělávacích akcí, kompetentnosti lektora a posouzení efektivity pro svou práci s následným vyhodnocením autora s cílem prokázat význam důležitosti vzdělávání bankovních poradců v přímé návaznosti na efektivitu pro ně samotné a vytvoření manuálu pro úspěšnou realizaci tohoto vzdělávání.
dc.format 59 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject vzdělávací témata cs
dc.subject metody cs
dc.subject formy cs
dc.subject techniky cs
dc.subject evaluace cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject empirický výzkum cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject adults´ education en
dc.subject education themes en
dc.subject methods en
dc.subject forms and technics en
dc.subject evaluations en
dc.subject assessments en
dc.subject efectivity en
dc.subject competence en
dc.title Sociální aspekty firemního vzdělávání specialistů
dc.title.alternative Social Aspects of the Corporate Training for Specialists
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dalajka, Jiří
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated The dissertation inform about present-day sitaution in sphere of adults´ education. Define the boundaries of the basic subjects, themes of education, didactics´ principles, methods, forms and technics. Subsequently there are supplements of specification for banker education. There is a selection of educations´themes, there is also mentioned the cost´s matters for taskmaster and submits the universal manual for creation complex education program including evaluation´s description. The realised research´s outputs declare ratings and attitudes of target bankers´group in side of two types of education actions, competence of the lecturer and the after -efect for own work and after evaluation the writer with purpose to prove the importance of bankers´ education with direct relationship for bankers´ work efectivity and setting up the manual for successfull realization ot this education program.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34928
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-11
local.subject další vzdělávání cs
local.subject poradenské služby cs
local.subject poradci cs
local.subject bankovnictví cs
local.subject continuing education en
local.subject consulting services en
local.subject consultants en
local.subject banking en


Files in this item

Files Size Format View
holečková_2013_dp.pdf 3.908Mb PDF View/Open
holečková_2013_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
holečková_2013_op.doc 17.73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account