Vrstevnická problematika v kontextu základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vrstevnická problematika v kontextu základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Komárková, Jana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:37Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:37Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29104
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o vrstevnické podpoře na základních školách v Brně. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá definicí vrstevníka, vrstevnické podpory a psychologickými aspekty podporovatelů. Ve druhé praktické části jsou rozhovor s řediteli a jejich pohled na vrstevnickou problematiku v kontextu základních škol. Dále práce popisuje stále nedostačující informovanost na základních školách o vrstevnické podpoře.
dc.format 66 s. (17 178 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vrstevník cs
dc.subject vrstevnická podpora cs
dc.subject šikana cs
dc.subject škola cs
dc.subject prevence cs
dc.subject peer program cs
dc.subject peer en
dc.subject peer support en
dc.subject bullying en
dc.subject school en
dc.subject prevention en
dc.subject peer program en
dc.title Vrstevnická problematika v kontextu základních škol
dc.title.alternative Peer Issues in the Context of Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plšková, Alena
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated The thesis deals with peer support at primary schools in Brno. It is divided into theoretical and practical parts. The first part deals with the definition of a peer, peer support and psychological aspects of supporters. In the practical part, the interview the directors and their view on the issue in the context of peer schools is treated. It also describes the awareness of peer support at elementary schools.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34975
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-28
local.subject základní školy cs
local.subject vrstevnické vztahy cs
local.subject vrstevnická skupina cs
local.subject elementary schools en
local.subject peer relationships en
local.subject peer group en


Files in this item

Files Size Format View
komárková_2013_dp.pdf 1.902Mb PDF View/Open
komárková_2013_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
komárková_2013_op.doc 19.55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account