Aktivizační metody ve výuce na středních školách v Přerově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aktivizační metody ve výuce na středních školách v Přerově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Vlachopulu, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:39Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:39Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29112
dc.description.abstract Vypracovaná bakalářská práce se zabývá aktivizačními metodami výuky na středních školách v Přerově. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje informace o výukových metodách a formách, zabývá se filozofickými východisky aktivního vyučování, které souvisí s metodami aktivního procesu učení. Praktická část obsahuje zpracování a vyhodnocení pomocí dotazníků jaké vybrané metody a formy výuky praktikují učitelé z pohledu žáků, a jaké vybrané metody a formy výuky žáci preferují. Shromážděná data pomocí dotazníků byla vyhodnocena popisně a dále pomocí Spearmanova koeficientu pořadové korelace.
dc.format 54 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výukové metody cs
dc.subject organizační formy výuky cs
dc.subject aktivizační metody výuky cs
dc.subject teaching methods en
dc.subject organizational form of teaching en
dc.subject activation methods en
dc.title Aktivizační metody ve výuce na středních školách v Přerově
dc.title.alternative Activatisation Methods in Secondary School Education in Přerov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2014-06-16
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the activation methods in secondary school in Přerov. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part includes information about teaching methods and forms, deals with the philosophical basis of active teaching related to methods of active teaching process. The practical part contains processing and evaluation using questionnaires which teaching methods and forms are practiced by teachers from the student's perspective and which teaching methods and forms are preferred by students. The collected data were analysed using Spearman's rank correlation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34984
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25
local.subject střední školy cs
local.subject aktivizační činnosti cs
local.subject vyučování cs
local.subject aktivizační metody ve výuce cs
local.subject secondary schools en
local.subject motivational activities en
local.subject teaching en
local.subject activisation methods in education en


Files in this item

Files Size Format View
vlachopulu_2014_dp.pdf 3.934Mb PDF View/Open
vlachopulu_2014_vp.doc 20.13Kb Microsoft Word View/Open
vlachopulu_2014_op.doc 19.59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account