Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Krotká, Radka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:44Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:44Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29124
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je podrobný popis metod a principů mravní výchovy, které se uplatňují v mateřských školách. V teoretické části jsou uvedena specifika předškolního dítěte, metody mravní výchovy, její zakotvení v kurikulárních předpisech a především úloha mateřské školy při mravní výchově a socializaci dítěte v předškolním věku. Součástí empirického šetření bude rozbor Rámcového vzdělávacího programu a dalších interních předpisů vybrané mateřské školy a jejich souvislost s výchovně vzdělávacími činnostmi používanými v dané mateřské škole. Bakalářská práce pomocí průzkumu zveřejňuje pohled pedagogů na důležitost mravní výchovy v předškolním vzdělávacím zařízení.
dc.format 51 s. (98935 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mravní výchova cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject předškolní dítě cs
dc.subject metoda cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject zařízení cs
dc.subject učitelka cs
dc.subject moral education en
dc.subject kindergarten en
dc.subject pre-school child en
dc.subject method en
dc.subject education en
dc.subject facility en
dc.subject teacher en
dc.title Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole
dc.title.alternative Principles and Methods of Moral Education in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzlová, Hana
dc.date.accepted 2014-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes in detail the methods and principles of moral education that are applied in kindergartens, The specifics of pre-school children, the methods of education in ethics and its place in the curriculum are overviewed in the theoretical part, with a special focus on the role of preschools in moral education and socialization of preschoolers. As a part of the empirical investigation, the analyses of the General Educational Framework, other internal regulations of the selected nurseries, and their relation to educational activities employed in nurseries are provided. Using the survey, the thesis shows how the educators view the importance of education in ethics in a preschool educational facility.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34999
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-30


Files in this item

Files Size Format View
krotká_2013_dp.pdf 2.575Mb PDF View/Open
krotká_2013_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
krotká_2013_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account