Analýza marketingové komunikace ve společnosti TDZ Turn, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve společnosti TDZ Turn, s.r.o. |
| Autor: |
Nezdařil, Lukáš
|
| Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti na B2B trhu. Hlavním předmětem práce je vytvořit návrhy ke zlepšení stavu marketingové komunikace společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu, marketingových komunikacích a prováděných analýzách. Praktická část analyzuje stav využívání nástrojů marketingové komunikace a navrhuje možná opatření ke zlepšení stávající situace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29282
|
|
Datum:
|
2014-02-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
35255
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet