Výchova a vzdělávání autistického dítěte v náhradní rodinné péči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova a vzdělávání autistického dítěte v náhradní rodinné péči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Seitlová, Dagmar
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:05:41Z
dc.date.available 2015-03-08T21:05:41Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29286
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá výchovou a vzděláváním dítěte s autismem v náhradní rodinné péči. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První kapitola je věnovaná formám náhradní rodinné péče. Ve druhé kapitole jsou popsána specifika dítěte v náhradní rodinné péči a jeho vývoj. Třetí kapitola přibližuje problematiku poruch autistického spektra a edukaci jedinců s autismem. V praktické části jsou prezentovány kazuistiky tří náhradních rodin, jejichž výsledkem je analýza současné i budoucí péče o dítě s postižením.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject náhradní rodinná péče cs
dc.subject adopce cs
dc.subject pěstounská rodina cs
dc.subject dětský autismus cs
dc.subject poruchy autistického spektra cs
dc.subject edukace cs
dc.subject substitute family care en
dc.subject adoption en
dc.subject foster care en
dc.subject juvenile autism en
dc.subject autism spectrum disorders en
dc.subject education en
dc.title Výchova a vzdělávání autistického dítěte v náhradní rodinné péči
dc.title.alternative Raising and Educating an Autistic Child in Foster or Adoptive Family
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skácelová, Lenka
dc.date.accepted 2014-06-09
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis is concerned with the raising and educating of an autistic child in substitute family care. The work is divided into a theoretical and a practical component. The first chapter describes the forms of alternate care, while the second chapter focuses on specifics of a child in a substitute family and its development. The third chapter introduces autism spectrum disorders and the education of individuals affected by autism. A case study of three different substitute families is presented in the practical part, where the outcome is an analysis of current and future care of a special needs child.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35261
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject autisté cs
local.subject rodinná výchova cs
local.subject people with autism en
local.subject family education en


Files in this item

Files Size Format View
seitlová_2013_dp.pdf 1.820Mb PDF View/Open
seitlová_2013_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
seitlová_2013_op.doc 85Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account