Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín

Show full item record

No preview available
Title: Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín
Author: Halíčková, Hana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových aktivit, příprav na mezinárodní textilní veletrh a také navrhuji konkrétní podobu tiskovin pro tuto výstavní akci. Dále jsou zde uvedená doporučení pro lepší využití účasti na veletrzích, která mohou napomoci ke zviditelnění firmy před zákazníky, ale i konkurencí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2936
Date: 2007-05-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 6733


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
halíčková_2007_bp.pdfBlocked 1.829Mb PDF
halíčková_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
halíčková_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account