Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Halíčková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:03:58Z
dc.date.available 2010-07-14T20:03:58Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2936
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových aktivit, příprav na mezinárodní textilní veletrh a také navrhuji konkrétní podobu tiskovin pro tuto výstavní akci. Dále jsou zde uvedená doporučení pro lepší využití účasti na veletrzích, která mohou napomoci ke zviditelnění firmy před zákazníky, ale i konkurencí. cs
dc.format 67 s., 10 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1917998 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject výstava cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject B2B cs
dc.subject propagační tiskoviny cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject trade fair en
dc.subject exposition en
dc.subject individualization en
dc.subject B2B en
dc.subject promotion ar-ticles en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotions en
dc.title Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín cs
dc.title.alternative Trade fair as a implement of marketing communication in the company Dotex Nový Jičín Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Penn, Ivo
dc.date.accepted 2007-06-11
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis focuses on marketing communication because it is necessary for gai-ning position in the market in today's strong competition environment. The first, theoretic part deals with literary resources that are related to exhibitions, trade fairs, marketing communication and new trends in this domain. The second, analytic part is concerned with all marketing activities of the company Dotex Nový Jičín Ltd., preparation for international textile trade fair ITMA 2007 and also with my proposals for design of printed materials for this event. Futhermore, in this part are mentioned also recommendations for better utili-zation of participation in trade fairs, which can be conductive to drawing attention of not only clients, but also competitors. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6733
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
halíčková_2007_bp.pdfBlocked 1.829Mb PDF View/Open
halíčková_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
halíčková_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account