Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín |
| Autor: |
Halíčková, Hana
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových aktivit, příprav na mezinárodní textilní veletrh a také navrhuji konkrétní podobu tiskovin pro tuto výstavní akci. Dále jsou zde uvedená doporučení pro lepší využití účasti na veletrzích, která mohou napomoci ke zviditelnění firmy před zákazníky, ale i konkurencí. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2936
|
|
Datum:
|
2007-05-18 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6733
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet