Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín
Autor: Halíčková, Hana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových aktivit, příprav na mezinárodní textilní veletrh a také navrhuji konkrétní podobu tiskovin pro tuto výstavní akci. Dále jsou zde uvedená doporučení pro lepší využití účasti na veletrzích, která mohou napomoci ke zviditelnění firmy před zákazníky, ale i konkurencí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2936
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6733


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
halíčková_2007_bp.pdfZablokované 1.829Mb PDF
halíčková_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
halíčková_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet