Připravenost předškolních dětí na vstup do základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Připravenost předškolních dětí na vstup do základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašková, Vendula
dc.contributor.author Valterová, Leona
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:06:25Z
dc.date.available 2015-03-08T21:06:25Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29411
dc.description.abstract Záměrem bakalářské práce je poukázat na závažnost problému školní připravenosti předškolních dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy. Teoretická část zahrnuje charakteristiku vývojového stádia období předškolního věku, podstatu a způsob vzdělávání v mateřské škole, a problematiku i okolnosti nástupu dítěte do základní školy. Praktická část uvádí případové studie s popisem vývoje a vzdělávání pěti dětí ve třetím ročníku předškolního vzdělávání v MŠ, kde výstupem je vyhodnocení školní připravenosti s výsledkem zahájení či odložení povinné školní docházky.
dc.format 87 s., 5 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject vývoj předškolního dítěte cs
dc.subject rodina cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject pedagogická diagnostika cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject odklad školní docházky cs
dc.subject pre-school age en
dc.subject pre-school age development en
dc.subject family en
dc.subject kindergarten en
dc.subject pre-school education en
dc.subject pedagogical diagnostics en
dc.subject school maturity en
dc.subject school readiness en
dc.subject postponement of compulsory education en
dc.title Připravenost předškolních dětí na vstup do základní školy
dc.title.alternative Readiness of Preschool Children for Starting Attending Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2014-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to highlight the seriousness of the problem concerning school readiness of pre-school children in the transition from kindergarten to primary school. Firstly, the preschool age development stage is characterized, together with the nature and type of education in kindergarten and the issues and circumstances connected with the child's entry to primary school. Secondly, the case studies of five children in the third year of pre-school education in the kindergarten describing their development and education are presented. The final output is to evaluate their school readiness, with the result of the initiation or postponement of compulsory education.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35447
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
valterová_2013_dp.pdf 4.201Mb PDF View/Open
valterová_2013_vp.doc 15.84Kb Microsoft Word View/Open
valterová_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account