Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Frenzlová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:06:47Z
dc.date.available 2015-03-08T21:06:47Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29485
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko. Cílem je navrhnutí řešení zlepšení současného stavu marketingových aktivit. Práce se nejdříve zaměřuje na teoretické poznatky, ze kterých poté čerpá v praktické části. Konkrétně marketing, strategický marketing, regionální marketing. V praktické části je nejprve charakterizován mikroregion Litovelsko a poté je shrnut současný stav marketingových aktivit mikroregionu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení ke zlepšení aktuálního stavu těchto marketingových aktivit.
dc.format 65 s. (13 016 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject regionální marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject mikroregion Litovelsko cs
dc.subject marketing en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject regional marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing activities en
dc.subject mikroregion Litovelsko en
dc.title Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko
dc.title.alternative Analysis of Marketing Activities in The Mikroregion Litovelsko
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Přidal, Vlastimil
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated The content of this thesis is analysis of marketing activities in the mikroregion Litovelsko. The main aim is suggest solution to improve the current state of marketing activities. First, the bachelor's thesis focuses on theoretical knowledge, from which then has been drawn practical part. Specifically there are marketing, strategic marketing, regional marketing. In the practical part is characterized mikroregion Litovelsko and then summarizes current state of marketing activities of the mikroregion. At the end there are recommendations designed to improve current state of marketing activities.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35548
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
frenzlová_2014_dp.pdf 1.596Mb PDF View/Open
frenzlová_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
frenzlová_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account