Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Autor: Vytlačilová, Lucie
Vedoucí: Kressová, Petra
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Teoretická část bakalářské práce je věnována literárním pramenům, které se zaměřují na maloobchod, spokojenost zákazníka, jaký význam má značka pro zákazníka a na marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí osobního a elektronického dotazování a také pomocí pozorování. Na základě analýzy jsou uvedeny návrhy a doporučení na zvýšení spokojenosti zákazníků či na získání zákazníků nových.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29492
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 35568


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vytlačilová_2014_dp.pdf 1.573Mb PDF Zobrazit/otevřít
vytlačilová_2014_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vytlačilová_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet