Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Autor: Staněk, Lukáš
Vedoucí: Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je komparace nástroj? marketingové komunikace vybrané firmy, která se zabývá prodejem a distribucí kancelářských potřeb v České republice. Teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. V praktické části je prezentována marketingová komunikace ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, marketingová komunikace vybrané firmy a jejich komparace. Na základě komparace jsou navrhnuty návrhy ke zlepšení současné situace u vybrané firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29577
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 35702


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
staněk_2014_dp.pdf 2.404Mb PDF Zobrazit/otevřít
staněk_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
staněk_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet