Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Sabadková, Agáta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá zvyšovaním konkurencieschopnosti firmy TRENS, a.s Cieľom diplomovej práce je prevedenie analýzy marketingových nástrojov z teoretického hľadiska a následne v prostredí konkrétnej firmy. Teoretická časť práce sa zaoberá spracovaním poznatkov o jednotlivých zložkách marketingového mixu. Súčasťou je charakteristika marketingovej situačnej analýzy, ktorá tvorí podklad pre analýzy použité v praktickej časti. V praktickej časti diplomovej práce je predstavená konkrétna firma a analýza firmy. Projektová časť je zameraná na vyhodnotenie výsledkov analýzy a navrhuje opatrenia smerujúce ku zvýšeniu konkurencieschopnosti firmy. V závere projektovej časti sú uvedené predpokladané náklady na realizáciu projektu a definované riziká, ktoré môžu nastať v súvislosti s realizáciou projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2975
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6536


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sabadková_2007_dp.pdfZablokované 1.924Mb PDF Zobrazit/otevřít
sabadková_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sabadková_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet