Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh
Author: Nachtigall, František
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Diplomová práce popisuje a analyzuje tištěná bulvární média, jejich základní podobu a strukturu a zasazuje je do kontextu mediálního prostředí v České republice pro využití mar-ketingové podpory nového bulvárního deníku v České republice. Postihuje současné marke-tingové metody a strategie, které jednotlivá vydavatelství používají k podpoře svých titulů, zkoumá efektivitu marketingové podpory v oblasti tisku, distribuce, reklamy, podpory pro-deje i cenové strategie. Zároveň analyzuje marketingovou strategii deníku Aha!, nejmladšího bulvárního deníku na Českém trhu. Zabývá se i sociologickým průzkumem čtenářů bulvár-ního tisku. Na základě hodnocení dostupných dat a analýz a interních propočtů mediálních vydavatelství nastiňuje i další možnosti marketingové podpory nového bulvárního deníku v Česku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2983
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4957


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nachtigall_2007_dp.pdfBlocked 1.760Mb PDF
nachtigall_2007_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
nachtigall_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account