Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Nachtigall, František
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:24:05Z
dc.date.available 2010-07-14T20:24:05Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2983
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje a analyzuje tištěná bulvární média, jejich základní podobu a strukturu a zasazuje je do kontextu mediálního prostředí v České republice pro využití mar-ketingové podpory nového bulvárního deníku v České republice. Postihuje současné marke-tingové metody a strategie, které jednotlivá vydavatelství používají k podpoře svých titulů, zkoumá efektivitu marketingové podpory v oblasti tisku, distribuce, reklamy, podpory pro-deje i cenové strategie. Zároveň analyzuje marketingovou strategii deníku Aha!, nejmladšího bulvárního deníku na Českém trhu. Zabývá se i sociologickým průzkumem čtenářů bulvár-ního tisku. Na základě hodnocení dostupných dat a analýz a interních propočtů mediálních vydavatelství nastiňuje i další možnosti marketingové podpory nového bulvárního deníku v Česku. cs
dc.format 83 s. cs
dc.format.extent 1846538 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject tisk cs
dc.subject bulvár cs
dc.subject deník cs
dc.subject soutěže cs
dc.subject Marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject sales support en
dc.subject distribution en
dc.subject press en
dc.subject tabloid en
dc.subject daily en
dc.subject competitions en
dc.title Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh cs
dc.title.alternative Marketing support for introducing a new daily tabloid on the Czech market. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this paper is to describe and analyse printed tabloid media, their basic form and structure and put them in context of the media environment in the Czech Republic to be used for marketing a new tabloid daily paper in the Czech Republic. It concerns current marketing methods and strategies used by different publishers to promote their organs. Fur-thermore it studies the effectivity of marketing support for printing, distribution, advertising, sales support and pricing strategy. As a case study it analyses the marketing strategy of Aha! the youngest daily tabloid available in the Czech Republic. It also addresses the social structure of readers of tabloid newspapers. On the basis of available data, analyses and in-ternal calculations of publishers it proposes further possibilities for marketing support for a new tabloid daily in the Czech Republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4957
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
nachtigall_2007_dp.pdfBlocked 1.760Mb PDF View/Open
nachtigall_2007_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
nachtigall_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account