Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Autor: Kašparová, Bohdana
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit význam vzdělávání, tréninku a rozvoje prodejců. Značný význam má interní i externí hodnocení, které je základem motivace a úspěchu osobního prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2984
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4946


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kašparová_2007_dp.pdfZablokované 7.507Mb PDF Zobrazit/otevřít
kašparová_2007_vp.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kašparová_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet