Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Autor: Diachenko, Olga
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Procesy internacionalizace a globalizace, které se dějí ve světovém měřítku, vytvářejí podnikatelské prostředí mnohem konkurenceschopnější než kdy předtím. Proto, pokud společnost chce soutěžit s mezinárodními hráči na domácím trhu, by měla také rozšířit své aktivity na zahraničních trzích a mít výhodu z úspor z rozsahu. Cukrářský průmysl je jedním z nejvíce koncentrovaných trhů z hlediska hospodářské soutěže. Existuje několik světových společností, které na těchto trzích působí a které mají kontrolu nad většinou z trhu v důsledku jejich akvizičních činností. To je důvod, proč pro Roshen Corporation jako jednoho z největších výrobců cukrářských výrobků, je velmi důležité rozvíjet své podnikání dál. Cílem tohoto projektu je analyzovat specifika českého trhu cukrovinek z hlediska jeho atraktivity a ziskovosti pro zahraniční společnosti pro vstup na tento trh. Zaměřuje se také na vývoj marketingové strategie, včetně produktu, cenění, propagace a strategie umístění pro proniknutí na český trh sladkostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30020
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36324


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
diachenko_2014_dp.pdf 2.722Mb PDF Zobrazit/otevřít
diachenko_2014_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
diachenko_2014_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet