Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.
Author: Barošová, Bronislava
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společnosti Arabesque. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti Arabesque a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost Arabesque.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3010
Date: 2007-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 6505


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
barošová_2007_dp.pdfBlocked 2.316Mb PDF View/Open
barošová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
barošová_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account