Marketing a propagace doplňků stravy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing a propagace doplňků stravy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Bartošíková, Martina
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:46Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:46Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30349
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací doplňků stravy. V teoretické části je rozebrána teorie marketingových komunikací, nejdůležitější prvky direct marketingu a problematika marketingu ve farmaceutickém průmyslu a její regulace. Praktická část se věnuje analýze direct marketingové kampaně a kvantitativním průzkumem zaměřeným na zjištění nákupních preferencí uživatelů doplňků stravy a návrhu komunikačních doplnění na základě získaných informací z těchto dvou zdrojů.
dc.format 57
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject doplněk stravy cs
dc.subject marketing ve farmacii cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject nákupní preference uživatelů doplňku stravy cs
dc.subject dietary supplement en
dc.subject marketing in farmaceutical industry en
dc.subject direct marketing tools en
dc.subject purchase preferencies of the dietary supplements users en
dc.title Marketing a propagace doplňků stravy
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Dietary Supplements
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing activities while promoting dietary supplements. The theoretical part describes marketing activities, the most important direct marketing tools and also the issues and legal regulations of the farmaceutical products related to pro-moting. The practical part consists of the direct marketing campaign analysis and the mar-keting research and its results, showing the behaviour of the dietary supplements users in detail, further it also summarises the marketing strategy reccomendations for any future campaign planning.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36746
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
bartošíková_2014_dp.pdf 1.368Mb PDF View/Open
bartošíková_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
bartošíková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account