Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti
Autor: Borovková, Ivana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá oblastí event marketingu a jeho efektivním využitím ve firemní komunikaci společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky event marketingu, přiblížení jeho významu ve firemní komunikaci společnosti. Dále nastiňuje pro-ces plánování eventů. V druhé části práce přibližuje praktickou realizaci přípravy eventů na základě porovnání třech vybraných eventů, Zaměřuje se na specifika jednotlivých druhů eventů, která mají vliv na bezproblémový průběh akcí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30351
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 36748


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
borovková_2014_dp.pdf 1.895Mb PDF Zobrazit/otevřít
borovková_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
borovková_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet