Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Autor: Gargošová, Petra
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Marketingové komunikace se staly jedním z nejdůležitějších oborů, které dnes významnou měrou ovlivňují úspěch každé firmy. Těm, které umí využívat široké možnosti marketingových komunikací, se rozhodně zvyšují šance na přežití. Firma, jejímž cílem je vytvářet pozitivní hodnoty počínaje pověstí a konče bankovním kontem akcionářů, se bez kvalitní komunikace dnes již neobejde. Nedílnou součástí marketingových komunikací je event marketing. Je jedním z nástrojů, který dokáže s pomocí zábavy a silných pozitivních emocí udržet stávající zákazníky, ale mnohdy i získávat nové. Reklama, podpora prodeje, public relations a další formy komunikace se zákazníkem mnohdy nestačí. Event, tedy událost vytvořená firmou s cílem zasáhnout další členy nákupní komunity, je další možností, jak zahájit a udržet komunikaci se zákazníky. A to platí také o konzumentech piva na festivalech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30362
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 36759


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gargošová_2014_dp.pdf 3.701Mb PDF Zobrazit/otevřít
gargošová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gargošová_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet