Marketingová komunikace zvolené organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace zvolené organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace zvolené organizace
Autor: Jankůj, Ondřej
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace společnosti TRADIX UH, a.s. a prostřednictvím tohoto výzkumu zjistit, jaké je povědomí o této značce především u koncových zákazníků. Teoretická část práce bude věnována základním pojmům marketingové komunikace. V praktické části bude představena společnost TRADIX UH, a.s., popsány její marketingové aktivity, představeny nabízené služby a produktové portfolio. Praktickým přínosem této bakalářské práce bude provedení marketingového výzkumu formou kvantitativního dotazníkového šetření. Cílem tohoto průzkumu bude zjistit, jak spotřebitelé vnímají marketingové komunikace společnosti. Závěrem na základě zjištěných podkladů z marketingového průzkumu budou doporučeny další marketingové aktivity, které by společnost mohla do budoucna využít při svých marketingových komunikacích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30366
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36765


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jankůj_2014_dp.pdf 2.727Mb PDF Zobrazit/otevřít
jankůj_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jankůj_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet