Vliv sponzoringu na image České spořitelny

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Vliv sponzoringu na image České spořitelny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv sponzoringu na image České spořitelny
Autor: Bartošová, Magdalena
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy či značky. Obecně se říká, že sponzoring je jedním z hlavních faktorů, který pomáhá budovat povědomí a image dané firmy či značky. Bohužel v odborné literatuře jsem se s tímto tvrzením nesetkala. Hodně odborných publikací a knih není zaměřeno na samotný sponzoring, když už je někde zmíněný, tak ve formě definicí. Sponzoring je spíše praktická než teoretická záležitost. Je těžké zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy, jelikož neexistují relevantní parametry, které by jasně změřily výsledek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30372
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36772


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartošová_2014_dp.pdf 5.889Mb PDF Zobrazit/otevřít
bartošová_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bartošová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet