Komunikační kampaň značky Horeca Select

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační kampaň značky Horeca Select

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Lukešová, Barbora
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:54Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:54Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30376
dc.description.abstract Společnost Makro Cash & Carry se v roce 2013 rozhodla, že investuje do komunikační kampaně na podporu vlastní značky Horeca Select. Hlavními osobami této kampaně jsou šéfkuchaři známých restaurací a zároveň jsou i zákazníky tohoto velkoobchodu. Tato bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní vlastní značky Horeca Select, kterou výhradně vlastní a prodává velkoobchod Makro Cash & Carry. Práce popisuje jednotlivé komunikační kanály, kterými společnost značku komunikuje. Na základě výzkumu práce zhodnotí komunikační kampaň, zda je její komunikace dosta-tečná a zda byla za dosavadní dobu efektivní. Dále práce dává doporučení pro budoucí komunikační kampaň této značky.
dc.format 35 s. (64759)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject velkoobchod cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject wholesale en
dc.subject brand en
dc.subject marketing communications en
dc.subject in-store communications en
dc.subject marketing research en
dc.title Komunikační kampaň značky Horeca Select
dc.title.alternative Communication Campaign of the Horeca Select Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated Makro Cash & Carry in 2013 decided to invest in a commnunication campaign to promote its own brand Horeca Select. The main protagonists of this campaign are chefs of well-known restaurants and also customers of the wholesaler. This bachelor thesis deals with communication campaign of own brand Horeca Select, which owns and exclusively sells wholesale Makro Cash & Carry. This thesis describes the various channels through which a company communicates the brand. Based on the research work evaluates the communication campaing, whether its communi-cation is sufficient and if it was effective for the current period. The work also giver re-commendations for future communication campaign of the brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36776
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
lukešová_2014_dp.pdf 2.904Mb PDF View/Open
lukešová_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
lukešová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account