Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku |
| Autor: |
Míková, Irena
|
| Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti mladšího školního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají děti mladšího školního věku zájem poslouchat rádio a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30378
|
|
Datum:
|
2014-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet