[NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z
Autor: Koupil, Karel
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: KOUPIL, Karel. Motivace on-line nákupního chování generace Z. [Diplomová práce]. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Ústav marketingových komunikací. Školitel: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, 90 s. Diplomová práce pod názvem Motivace on-line nákupního chování generace Z se zabývá současným světovým módním trendem, kterým je nakupování prostřednictvím počítače respektive Internetu. Ten se stal fenoménem posledního dvacetiletí hlavně mladých lidí, kteří se narodili zhruba v polovině 90. let minulého století. Přestože se zdá, že internetové nákupy jsou pouze pro mladé, stále víc jejich možnosti a nabídku využívají i rodiče dětí, které označujeme Digital Natives.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30408
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 36817


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koupil_2014_dp.pdf 759.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
koupil_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koupil_2014_op.doc 156Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet