Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse
Autor: Kubíčková, Zuzana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy Ellipse s.r.o, jenž se zabývá výrobou a distribucí módy pro sport a volný čas. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingové komunikace a komunikačního mixu s důrazem na oblast oděvnictví. Analytická část popisuje formy komunikace, které jsou oděvními firmami a prodejnami na českém trhu využívány a obsahuje analýzu marketingového a komunikačního mixu firmy Ellipse s.r.o. V práci jsou zahrnuty výsledky marketingového výzkumu týkající se povědomí o značce Ellipse a návrhy na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3041
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 4814


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubíčková_2007_bp.pdf 2.829Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubíčková_2007_vp.doc 76Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubíčková_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet