Marketingové komunikace sportovního klubu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace sportovního klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Skupníková, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:09Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:09Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30425
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingových komunikací sportovního hokejového klubu. Cílem projektu je zvýšit povědomí o sportovním klubu, návštěvnost a spokojenost "zákazníků". Práce je rozdělena celkem do tří částí. První část tvoří teoretické poznatky z této oblasti, praktická část analyzuje marketingové nástroje konkrétního sportovního klubu, dále obsahuje realizovaný marketingový výzkum a SWOT analýzu. V projektové části jsou získané poznatky aplikované do návrhu projektu pro efektivnější komunikaci pro nadcházející hokejovou sezonu.
dc.format 115 s. (157.655 znaků), 21 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sportovní klub cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkový výzkum cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject sports club en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Marketingové komunikace sportovního klubu
dc.title.alternative Marketing Communications of a Sports Club
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of marketing communications in sport ice-hockey club. The project aims to raise awareness of the sports club, attendance and satisfaction of "custom-ers". The work is divided into three parts. The first part consists of theoretical knowledge from this field, the practical part analyzes the marketing tools of specific sports club, it also includes realized marketing research and SWOT analysis. In the project part the results are applied to the project proposal for more effective communication of the upcoming hockey season.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36836
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-17


Files in this item

Files Size Format View
skupníková_2014_dp.pdf 22.74Mb PDF View/Open
skupníková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
skupníková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account