Analýza marketingového komunikačního mixu zvolené firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu zvolené firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového komunikačního mixu zvolené firmy
Autor: Greplová, Marie
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačního mixu Rodinného pivovaru Bernard s.r.o. V teoretické části najdete vymezení základních pojmů marketingového i komunikačního mixu. Praktická část se zabývá současným stavem komunikačních aktivit pivovaru Bernard a následně srovnávací analýzou s velkým pivovarem Staropramen. Na základě závěrů jsou provedena doporučení pro pivovar Bernard, kam zaměřit své síly v budoucnu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30453
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: C 36874


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
greplová_2014_dp.pdf 2.564Mb PDF Zobrazit/otevřít
greplová_2014_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
greplová_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet